Choď na obsah Choď na menu
 


Podľa The Daily Signal spoločnosť Target Corp. pravdepodobne čaká ďalšie kolo lekcií o dôsledkoch otravovania svojich zákazníkov s tovarom označeným “Pride”. S rýchlo sa blížiacim vianočným obdobím má Target pre Američanov špeciálny darček : “Prebudené Vianoce “

Target Corp. je populárny americký reťazec obchodných domov. Jeho zákazníci môžu očakávať, že v tejto sezóne uvidia na jeho regáloch homosexuálnych Santov a orechovníky s motívom LGBTQ, uviedol denník Washington Examiner.

Erik Thompson, označovaný ako “Senior LGBTQIA+ Segmentation Strategist & Pride Lead”, oznámil, že sa k spoločnosti Target pripojí, v príspevku na Instagrame začiatkom tohto týždňa. Zdá sa však, že jeho príspevok bol už vymazaný.

V inom príspevku, ktorým odsúdil ničivý spotrebiteľský bojkot v lete po tom, čo spoločnosť Target predávala strašidelný tovar s tematikou LGBTQ určený maloletým, Thompson sľúbil, že „Glitter & Hellfire roztrhá ten starý svet na kusy.“

Konzervatívna reakcia proti spoločnosti Anheuser-Busch za spoluprácu s transgenderovým aktivistom Dylanom Mulvaneym so značkou Bud Light stála spoločnosť najmenej 15,7 miliardy dolárov. Výsledkom bolo aj to, že mnoho výrobkov Bud Light zostalo nekúpených v skladoch na tisíckach paliet po celej krajine. Benoit Garbe, bývalý šéf marketingu spoločnosti Anheuser-Busch v USA bol odvolaný 16. novembra po tom, čo sa predaj značky Bud Light odmietol vrátiť na trh.

Podobne na tom bola aj spoločnosť Target, ktorá v druhom štvrťroku zaznamenala zníženie hodnoty zásob vo výške takmer 14 miliárd USD a pokles tržieb v obchodoch o 5,4 % a na internete o 10,5 %.

Finančný riaditeľ spoločnosti Target obvinil z týchto strát reakcie záazníkov na Pride sortiment.

S podobnými reakciami sa stretli aj prebúdzajúce sa stratégie spoločnosti Walt Disney Co. s poklesom predplatného za streamovanie, mizernou návštevnosťou zábavných parkov a filmovými premiérami, ktoré nesplnili očakávania v oblasti tržieb. Uvedenie hraného filmu Malá morská víla a Marveloviek vo vlastníctve spoločnosti Disney prinieslo megakorporácii straty vo výške stoviek miliónov za každý z nich.

V septembri generálny riaditeľ spoločnosti Disney Bob Iger povedal investorom, že sa bude snažiť utíšiť hluk predchádzajúcich politických postojov spoločnosti Disney, a následne odložil vydanie hranej verzie Snehulienky o celý rok po zverejnení informácií, ktoré odhalili vážny odklon od pôvodného animovaného filmu o Snehulienke spoločnosti Disney z roku 1937.

Napriek jasným ukazovateľom, podľa ktorých je práve teraz ideálny čas, aby spoločnosti prestali s politickým vystupovaním a presadzovaním liberálnych propagandistických snáh, sa zdá, že spoločnosť Target sa opäť bude riadiť rovnakými poučkami – a to tvrdohlavo.

Reakcia na reportáž Luka Gentileho v denníku Washington Examiner už teraz vyzerá pre Target zle. Senátor Tom Cotton, R-Ark, ju označuje za urážku svojich voličov a varuje pred legislatívnymi dôsledkami.

„Keď spoločnosti ako Target, ktoré urážajú konzervatívcov, hľadajú pomoc republikánov na Capitol Hill,“ povedal Cotton, „naša odpoveď bude takáto: Je mi ľúto, že sa vám to deje. Prajeme veľa šťastia.“

Na trhu, kde tradične kamenné obchody čelia čoraz hrozivejšej konkurencii zo strany internetových predajcov, si spoločnosť Target počas vianočnej sezóny nemôže dovoľovať takú ľahkovážnu hru. Rozhodnutie Anheuser-Busch znížiť po fiasku s Mulvaneyom svoje tržby stála mnohých zamestnancov prácu, pretože pivovarnícka spoločnosť bola neochotná ustúpiť trhu.

Odpoveď na takéto podnetné vylomeniny je pritom klamlivo jednoduchá: Ospravedlňte sa a vráťte sa k tomu, čo robíte najlepšie.

Nemecký výrobca zbraní Heckler & Koch predtým zamestnával manažérku sociálnych médií, ktorá začala využívať svoju pozíciu vo firme na poučovanie fanúšikov H&K o sexizme. Po článku na Twitchy sa začala hromadiť reakcia, pričom bojkot bol takmer istý. Spoločnosť Heckler & Koch však následne porušila pravidlá, vyhodila prebudenú manažérku sociálnych médií a vydala vyhlásenie na X : „Spoločnosť H&K sa nezapája do politík na podporu identity. Bola porušená politika spoločnosti a boli vykonané zmeny.“

Od tohto príspevku predaj spoločnosti H&K výrazne vzrástol. Žiadny bojkot, žiadny pokles predaja, žiadny problém.

Vyzerá to tak, že ak chce spoločnosť Target zažiť veselé Vianoce a šťastný Nový rok, musí len prestať s politikou ochrany identity, ktorá unavuje milióny Američanov. Nepotrebujeme počúvať o Santovom sexuálnom živote ani o tom, za aké pohlavie sa vydáva Luskáčik.Spoločnosť Target by sa mala poučiť z vlastných chýb, avšak možno robiť tie isté chyby dovtedy, pokiaľ nepochopí, kde sa zmýlila.

„Toto je také otravné, veď my chceme iba nakupovať…“napísal jeden spotrebiteľ na X.

Zdroj: hlavnespravy.sk